Borbe Red Bulla se nastavljaju: Mogu li nadogradnje spasiti njihovu sezonu?

15. kolovoza – Red Bullov tehnički direktor priznaje da se “rizici” koje je tim preuzeo s dizajnom bolida za 2024. možda nisu isplatili. Veći dio godine, ranija dominantna momčad Formule 1 bila je poremećena borbom za vodstvo, uključujući skandal koji je uključivao šefa Christiana Hornera i jednu zaposlenicu. Nakon žalbe žene, istraga je sada zatvorena. “Sve faze žalbenog procesa sada su zaključene, s konačnim ishodom da žalba nije prihvaćena”, rekla je Red Bull GmbH, matična tvrtka momčadi, u izjavi za medije. “Interni proces je završen.” Tijekom procesa, Adrianu Neweyu je navodno bilo neugodno zbog te situacije – i na kraju je odlučio napustiti Red Bull. Sada je čvrsto povezan s prelaskom u Aston Martin početkom 2025. i kasnije. U isto vrijeme, dominacija Red Bulla i Maxa Verstappena je izblijedjela u isto vrijeme. Tehnički direktor Pierre Wache upitao je Auto Motor und Sport misli li da je odluka momčadi da promijeni smjer s osnovnim konceptom ultra-dominantnog automobila 2023. za ovu godinu bila pogreška. “Pretpostavili smo da će nas konkurencija brzo sustići”, odgovorio je Francuz. “Stoga smo malo riskirali. Sada izgleda da se nije isplatilo onoliko koliko smo se nadali. “Ali ovaj rizik je bio neophodan”, dodao je 49-godišnji Wache. “Imamo najstariji zračni tunel, tako da detaljan rad trpi. Znali smo da će drugi optimizirati svoje koncepte prije ili kasnije. Stoga nam je bio potreban radikalan korak. “Rizik je mentalitet ove momčadi, ali još ne mogu procijeniti je li to bio dobar ili loš potez. Možda ćemo na kraju godine doći do zaključka da je bilo bolje razviti koncept koji već imao”, rekao je. Wache je međutim otkrio da će Red Bull uvesti “još nekoliko poboljšanja” u drugoj polovici sezone kako bi pokušao zadržati vodstvo u oba prvenstva. Red Bullov F1 konzultant dr. Helmut Marko žali se da tim ne može raditi na svojim problemima tijekom pauze u kolovozu. “To znači da veliko rješenje ne može doći u Zandvoortu “, rekao je u svojoj posljednjoj kolumni Tjedna brzine . “Intenzivno razmišljamo i imamo razne ideje. Ali još ne mogu reći što ćemo i kako realizirati”, dodao je 81-godišnji Marko. “Ali bili smo najbrži u Austriji iu Spau, tako da se žalimo na visokoj razini”, rekao je Austrijanac.