Gasly nezadovoljan “previše grešaka” u Belgiji dok poziva Alpine da se pregrupiraju nakon “frustrirajućeg” niza vikenda

Pierre Gasly ostao je nezadovoljan nakon što je Veliku nagradu Belgije završio na 13. mjestu usred niza problema s njegovim bolidom i strategijom, što je posljednji u nizu izazovnih vikenda za Francuza.

Nakon što je stao na mjesto P12 na gridu, Gasly se našao zaglavljen u DRS vlaku veći dio utrke i prešao liniju na P14, koje je postalo P13 nakon diskvalifikacije pobjednika Georgea Russella.

Osvrćući se na Grand Prix nakon toga, 28-godišnjak je izrazio svoju frustraciju zbog još jednog teškog natjecanja, nakon što je zadnji put snimio DNF u Mađarskoj i DNS dva tjedna ranije u Silverstoneu.

“Jako nisam sretan, jako nisam sretan,” rekao je Gasly. “Imali smo problem s motorom cijelo poslijepodne, gubili smo sedam desetinki niz ravninu u svakom krugu, problem s temperaturom motora, upravljanje nije ravno cijelu utrku, propustili smo pravu strategiju… Jednostavno radimo previše grešaka.

“Posljednja tri vikenda bila su apsolutno frustrirajuća. U osnovi nismo na vrhuncu onoga što bismo trebali biti i znam da dečki mogu puno bolje od toga. Bio je to težak početak godine, tada smo osvojili otprilike 10 bodova kao momčad.
“Želim da budemo puno bolji od toga, stoga mislim da je važno da se ponovno okupimo i osiguramo da drugi dio godine bude bolji.”

Imajući to na umu, Gasly se nada da će ljetna pauza ponuditi priliku za rješavanje područja za napredak unutar momčadi.

“Mislim da će to biti važno”, komentirao je Gasly. “Mislim da je sada važno da sjednemo i objektivno sagledamo sebe i ono što moramo poboljšati, te napravimo jasne korake u vezi s tim. Jako sam razočaran današnjim danom jer je definitivno bilo boljeg posla.”

Bio je to malo bolji dan za timskog kolegu Estebana Ocona, koji je uživao u pristojnom ritmu od 9. mjesta na gridu i u početku je osvojio bod završivši na 10. mjestu, što je postalo dva boda nakon što je napredovao za jedno mjesto zahvaljujući Russellovoj gore spomenutoj diskvalifikaciji.

Međutim, još uvijek je bilo nekih područja za koja je francuski vozač smatrao da su se mogla izvesti učinkovitije.

“[Ja] sam zadovoljan tempom bolida, mislim da smo imali mnogo bolji tempo nego inače”, rekao je Ocon nakon utrke. “Uspjeli smo se boriti, napraviti neka pretjecanja i gledati naprijed, a ne iza, što je očito bilo sjajno.

“Ali, nažalost, nismo optimizirali rezultat, nismo optimizirali gdje smo trebali završiti. Danas smo trebali biti barem osmi ili deveti, ali nažalost postoji mnogo stvari koje moramo preispitati u vezi s tim.

“Ali smatramo da smo bili na dobroj utrci ako smo maksimizirali strategiju danas.”

Ocon će sada krenuti u svojih posljednjih nekoliko utrka kao Alpine vozač prije nego što se prebaci u Haas 2025. Osvrćući se na to kako je prošla prva polovica kampanje, 27-godišnjak je odgovorio: “Bila je teška prva polovica sezone, ali dobro smo napredovali od prvog dijela utrke.

“Zadovoljan sam kako smo napredovali, kako smo završili i prvo poluvrijeme. Moramo učiniti više očito za to drugo poluvrijeme, nadamo se da ćemo se moći boriti za više bodova i bolje rezultate. Ali danas je to bila pristojna utrka i trebali bismo biti zadovoljni izvedbom bolida.”