Puni naziv tima – MoneyGram Haas F1 Team
Sjedište – Kannapolis, United States
Šef tima – Ayao Komatsu
Tehnički direktor – Andrea De Zordo
Šasija – VF-24
Motor – Ferrari
Prvi nastup tima – 2016
Svjetsko prvenstvo – 0
Najbolja završnica utrke – 4 (x1)
Pole Positions – 1
Najbrži krugovi – 2
Kratka povijest
Najmlađa momčad na gridu, Haas je napravio svoj vrlo impresivan debi 2016., i pritom je postao prva F1 momčad koju vode isključivo Amerikanci u tri desetljeća. Osnovao ih je industrijalac Gene Haas, a nalaze se u Sjedinjenim Državama u istom pogonu u Kannapolisu, u Sjevernoj Karolini, kao i njegov tim Stewart-Haas Racing, osvajač prvenstva NASCAR Sprint Cup Series. Tim koji pokreće Ferrari također ima tvornicu u Velikoj Britaniji u Banburyju…
2023
Nova i vrlo iskusna vozačka postava Kevina Magnussena i Nica Hulkenberga ne može spriječiti dugotrajni pad u poretku, dok se bolid VF-23 bori s trošenjem guma u utrci, unatoč nekoliko kvalifikacijskih nastupa u Q3.
2022
Povratak bivšeg vozača Kevina Magnussena donosi zadivljujući P5 rezultat na otvaranju sezone u Bahreinu i prvu pole poziciju na kišnom Interlagosu u studenom. Osvojite znatno poboljšanih ukupno 37 bodova, podižući ih na P8 u konačnom poretku.
2021
Završite godinu bez osvojenog boda nakon što ste se odlučili usredotočiti na automobil 2022. umjesto na razvoj stroja 2021. u sezoni. Mick Schumacher dominira timskim kolegom Nikitom Mazepinom u potpuno novoj postavi vozača novaka, s najboljim rezultatom od 12. mjesta u Mađarskoj.
2020
Nesposoban zaustaviti njihovu silaznu spiralu, pao je na ukupno 9. mjesto na tablici, osvojivši samo tri boda u posljednjoj godini momčadske Grosjean-Magnussenove ere. Sezona završava na dramatičan način, jer Romain Grosjean čudesno odlazi iz vatrene nesreće pri velikoj brzini u Bahreinu.
2019
Haasova bajka konačno nailazi na neravninu na putu, dok se oni bore da se dočepaju svog neposlušnog stroja VF-19. Pad na osmo mjesto na tablici, s Romainom Grosjeanom i Kevinom Magnussenom koji skupljaju mršavih 28 bodova.
2018
Brz napredak iz godine u godinu nastavlja se pomakom do petog mjesta u konačnom poretku – a mogao je biti i četvrti da nije bilo nepotrebnih pogrešaka. Neuspješna zaustavljanja u boksu za oba automobila u Australiji lišila su ih najboljeg rezultata utrke ikada, dok su kršenje pravila o gorivu i nedopušteni pod doveli do diskvalifikacija u SAD-u, odnosno Italiji. Ipak, vrlo obećavajuće.
2017
Romain Grosjean uparuje se s novim momčadskim kolegom u obliku vatrenog Danca Kevina Magnussena, a Haas dokazuje da njihova prva kampanja nije bila munjevita, postigavši 47 bodova – 18 više nego 2016. – kako bi zadržao osmo mjesto na poretku.
2016
Postavite iskusnu vozačku postavu za njihovu inauguralnu sezonu, osiguravajući usluge Romaina Grosjeana, deseterostrukog osvajača postolja s Lotusom, i bivšeg Sauberovog trkača i Ferrarijevog testera Estebana Gutierreza. Sve se skuplja na zadivljujući način, s Grosjeanom koji je završio šesti i peti u prve dvije utrke momčadi, a zatim je postigao još tri boda kako bi ih doveo do vrlo respektabilnog osmog mjesta u konačnoj tablici konstruktora – najbolji debi novog tima u ovom stoljeću.
Pročitajte cijeli profil Haasa
Arhiva rezultata
Gasly pozdravlja ‘najboli vikend’ godine u Austinu, dok Ocon žali zbog ‘nesretnog’ sudara s Piastrijem
Pierre Gasly imao je vikend za pamćenje na Velikoj nagradi Sjedinjenih Američkih Država u Austinu, [...]
lis
Zašto ‘mini-DRS’ neće biti posljednja kontroverza Formule 1 oko fleksibilnih krila
Političke bitke Formule 1 izvan staze često mogu biti jednako zanimljive kao i akcije na [...]
lis