McLaren će modificirati stražnje krilo nakon kontroverze oko ‘mini-DRS’

McLaren će modificirati svoj dizajn stražnjeg krila u jeku kontroverze oko njegovog ‘mini-DRS’-a nakon zahtjeva FIA-e.

Uz suparničke momčadi koje su ispitivale legalnost McLarenovog stražnjeg krila nakon Velike nagrade Azerbajdžana, budući da se činilo da se gornji element okreće unatrag kako bi otvorio otvor, FIA je pažljivo razmatrala njegov dizajn.

I premda nema sumnje da je krilo u potpunosti u skladu s važećim propisima, te prolazi sve statičke testove, razumije se da je FIA ​​zatražila izmjene.

Iako će McLarenu i dalje biti dopušteno koristiti točno ono krilo s niskim otporom kakvo se natjecalo u Bakuu na vrsti staza za koje je dizajnirano, rečeno je da mora napraviti izmjene koje će spriječiti savijanje gornjeg elementa na način kako ima.

Iako se zahtjevi propisa FIA-e isključivo odnose na krila koja prolaze testove statičkog opterećenja, postoje i drugi aspekti ponašanja krila koji se također računaju u smislu zakonitosti.

Odluka FIA-e da zatraži od McLarena da modificira svoje stražnje krilo došla je nakon izvjesne nelagode suparničkih momčadi oko toga kakav je dizajn napravljen.

I dok je FIA ​​prethodno odbacila zabrinutost momčadi oko fleksibilnih prednjih krila, ostavila je vrata za poduzimanje mjera u vezi s onim što se događa straga.

Ovo će ublažiti zabrinutost timova da bi, ako se McLarenov dizajn potpuno razjasni, to moglo otvoriti utrku u naoružanju za timove da pokušaju dalje iskoristiti propise.

Jedan šef tima rekao je za Motorsport.com: “Aeroelastičnost je faktor već mnogo, mnogo godina, pa čak i ako krilo prođe FIA ​​test, propisi ostaju vrlo jasni – komponenta ne može biti dizajnirana da se savija.

“Oslanjamo se na FIA-u da kaže, u redu, koje su granice toga? Naravno, sve će se pomaknuti do određenog stupnja, ali što je prihvatljivo, a što nije?

“Počinjemo vidjeti kako se ekstremi opet iskorištavaju, i mislim da je na FIA-i da odluči, je li to u redu, u kojem slučaju će se svi nagomilati ili, prema propisu, kako je napisano, je li to u skladu?

“Postoji velika raspršenost tko što radi sada, očito s velikim interesom za stražnje krilo McLarena nakon Bakua i tu ima performansi – naravno da postoji.

“Zato svi jure za tim. Ali to je samo znati što je razumno, a što je ljutnja.”

Iako će McLarenu i dalje biti dopušteno koristiti točno ono krilo s niskim otporom kakvo se utrkivalo u Bakuu na vrsti staza za koje je dizajnirano, rečeno je da mora napraviti izmjene koje će spriječiti savijanje gornjeg elementa na način na koji se ima.

Izjava McLarena o toj temi glasi: “Iako je naše stražnje krilo Baku u skladu s propisima i prolazi sve FIA-ine testove deformacije, McLaren je proaktivno ponudio napraviti neke manje prilagodbe na krilu nakon naših razgovora s FIA-om.

“Također bismo očekivali da će FIA ​​imati slične razgovore s drugim timovima u vezi s usklađenošću njihovih stražnjih krila.”