McLaren u Azerbaijanu

Piastri i Norris završili su prvi i četvrti u Bakuu na kraju utrke koju su startali kao drugi i 15.

Piastrijeva pobjeda bila je briljantna. Norrisov uspon je jednako nevjerojatan. Činjenica da je uhvatio, prošao i pobijedio Verstappena, unatoč tome što je utrku započeo devet mjesta iza vozača Red Bulla, iznenadila je i Norrisa i Stellu.

Zašto je Norris počeo tako nisko? Nije imao sreće uhvatiti kratku žutu zastavu u prvom dijelu kvalifikacija.

McLaren je smatrao da žuti – za sporog Alpinea Estebana Ocona koji je došao ravno u boks – nisu ni potrebni. Ali prisilili su ga da prekine krug i nokautiran je nakon prve sesije. Norris se kvalificirao kao 17., ali je vratio dva mjesta nakon penala Pierrea Gaslyja iz Alpinea i Lewisa Hamiltona iz Mercedesa.

Norris je još uvijek razmišljao o tome nakon utrke.

Za Norrisa je bolji od toga bio način na koji je pomogao Piastriju do pobjede.

Perez, koji je trčao treći u prvom krugu, otišao je u boks za nove gume prije Piastrija, i bio je na putu da bude ispred nakon što se McLaren zaustavio.

No, Perez se ponovno pridružio iza Norrisa, trčeći dugi prvi krug obrnutom strategijom, počevši na tvrdim gumama. A Norris je uspio odgoditi Red Bull tek toliko da osigura da se Piastri ponovno pridruži stazi i dalje na drugom mjestu iza Ferrarija Charlesa Leclerca koji je vodio utrku.

“Bez Landove pomoći, Perez bi bio ispred Oscara”, rekla je Stella. “Dakle, 50% Oscarove pobjede dijeli s Landom. To pokazuje da pristupamo utrci kao momčad.”

I upravo je to, umjesto pobjede nad Verstappenom, bio vrhunac Norrisova dana.

Norris je rekao: “Glavna stvar je bila da sam se branio protiv Checa, dopustio mu da ne stigne ispred Oscara i to je omogućilo Oscaru da pobijedi. Odradio sam svoju malu ulogu za tim, zbog čega sam stvarno sretan, jer je dobio nas P1 u konstruktorima’ to je ono što me čini najsretnijim.”