Rad na dva fronta za razvoj 2025. godine

Četiri tima, tri vozača, dvije staze. Nema pauze kada je u pitanju razvoj guma za 2025. godinu u zadnjem kvartalu godine, što je ključno za finaliziranje smjesa za sljedeću sezonu. Što se tiče konstrukcije guma, prema propisima, specifikacije su zamrznute od 1. rujna.

Jučer su Mercedes i Red Bull radili u Monzi, dok je danas Pirelli nastavio raditi na razvoju slick guma uz podršku Racing Bullsa. Noćna kiša ostavila je stazu vlažnom tijekom prvog dijela jutra, pa je Liam Lawson započeo svoj rad vozeći na intermediate gumama, prije nego što je prešao na slick gume nakon što se staza osušila. Nažalost, Novozelanđaninov program prekinut je rano poslijepodne zbog tehničkog problema na njegovom bolidu. Do tada je odradio 76 krugova, najbrži s vremenom 1’22″530.

Pirelli – Liam Lawson

Nešto više od 200 kilometara jugoistočno od Monze, Pirelli je iskoristio gostoprimstvo i podršku Scuderia Ferrarija na njihovoj Fiorano stazi. Za volanom SF-24 bolida, Oliver Bearman radio je na razvoju novih kišnih i intermediate guma, koristeći umjetni sustav za navodnjavanje s kojim je opremljena staza u vlasništvu Ferrarija. Englez je započeo s nekoliko krugova na suhom prije nego što se posvetio programu koji su osmislili Pirellijevi inženjeri. Bearman je odradio 167 krugova.

Oliver bearman – Pirelli 2024